Meer verkopen

 

Tijdens deze training leert u dat verkopen vanzelf gaat als u een optimale service verleent. Service leidt tot sales!

 

Onderwerpen die tijdens deze training aan de orde komen zijn:

- uw 'gunfactor'

- omgangsvormen

- omgaan met bezwaren

- luisteren

- vragen stellen

- aantrekkelijk taalgebruik

- afsluittechnieken

- omgaan met een 'nee'

- empathie tonen

- klant centraal stellen

 

De training wordt aangepast aan uw leerwensen en bedrijfsdoelsellingen.

 

Na deze training hebben de deelnemers een pro-actieve houding en halen meer uit een klantcontact.

Referenties:

 

Abn Amro

Agis

Athlon Carlease

Bibliotheek Almere

Boer & Croon

Carlson wagonlit travel

De Hypotheker

De Ondernemerskamer

Early Bridge

Eneco Energie

Enotria travel

Essent

Houtbouw 't Zand

KPN

Nivo

Nuon

Philips

Topscore

USG uitzendorganisatie